BUN VENIT ! Spitalul Municipal "Anton Cincu" Tecuci

.

Bun venit ! Aveţi în aceste pagini o imagine de ansamblu a Spitalului Municipal "Anton Cincu", informaţii despre trecutul şi prezentul unității medicale, dar şi câteva idei despre viitorul său. Acest site se doreşte a fi un instrument de comunicare rapid şi eficient între spital şi cetăţeni, dar şi o modalitate de a ne face cunoscuţi în ţară şi peste hotare.

Unitate sanitară "ACREDITATĂ" în baza Ordinului 218/2016 al Autorității Naționale de Management al calității în sănatate, publicat în M.Of.nr.298/2016. Operator de date cu caracter personal nr.17249

Bine ați venit pe site-ul Spitalului Municipal "Anton Cincu" Tecuci. Acest site foloseste cookies. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Mai multe detalii...

luni, 5 decembrie 2016

ACTE NECESARE PENTRU ANGAJARE MEDICI REZIDENŢI 2016

- copie xerox carte de identitate, certificat de naştere, certificat de căsătorie;
- copie xerox după diploma de absolvire a facultăţii şi după diploma de bacalaureat;
- copie carnet de muncă sau adeverinţă înlocuitoare de carte de muncă, notă de lichidare şi extras Revisal dacă este cazul);
- certificat de membru în Colegiul Medicilor Galaţi (dacă este cazul);
- adeverinţa din care să reiasă codul de parafă eliberată de DSP Galaţi (dacă este cazul);
- certificat medical A5 – completat în Ambulatoriu tip angajare;
- adeverinta de la medicul de familie (nu este în evidenţă cu boli cronice);
- Curriculum Vitae;
- cazier judiciar;
- ADEVERINŢĂ DE REPARTIZARE  eliberată de comisia naţională de rezidenţiat cu ordinul de confirmare în specialitate;
- cont de card la Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, BCR si sa veniti cu 
extrasul de cont IBAN;
- dosar plastic cu şină;
- Dispoziţia de încadrare pe postul de medic rezident eliberată de DSP Galaţi (la data eliberării).

Copiile după acte vor fi însoţite şi de actele în original pentru conformitate.

Actele vor fi depuse în dublu exemplar.